Thursday, October 9, 2008

A LAMENT

no hi-gam koman namaha
mo indengel komay ya
aliwan hinhuhulat ka
anet koman pehed ka

nem andi tep mo in-ingah
ma-noy lowa ay baga
nakol agak annak amta
mangibilang ni hi-gam la.

kan ta et ngo ay hi-apil ka
mala et gayam ngon aliwa
hipa anhan i nak nangkolngan
ag nanghel ni mo pampephedan.

agpoh to et ngoy nannaod mo
hinopling ni amin i inhel ko
aliwan hota dina-yon mo
ooni gayam ay inggepak mo.

tola annak i pahding ko
ni manggayan hayan eggew mo
ta gandet ni andi ganah ko
mannemnemnem ni impahding mo.

hapa an inggoddan i galakgak
koy ampet ngon hi lowinnaak
andi ketdi bahol mon hi-gak
nem amon pintey moy liknak.

no hiyayay mo bahaan
ag mowak kayman ibagbagaan
ta talagan ag taka hongbatan
anggan mowak ingngogngogan.

amtak ketdi ay hi-gam
wa-wa-dan maligatan
nem igyan anggan ngo dadan
andi nak paniwangan
pehed ni nak pangawatan
mowak nangitani-koan
anhimogal kon nemnemnemen
mowak nangito-toogan.

agay ahanin pang ngo
at madegem i nemnem ko
adih nem awattan ko
amin ni impahpahding mo
aliwa ketdin kan ko
ay nalinihak annak ni too
hay piyan ko et mango
hota pampephedan mo.

isunga no mawwingi ka
at andiak ni mo kaang-anga
ag ka kayman kabigla
tep nan-ehel ko od diya

ta hay leknak nihaya kayman
no taka pay lang iim-imihan
amon taka dina-daan ni mo nangidayakdakan
dayaw mon ag mo pintegan.

agey hay kan ko ngo dadan
on-annay od na-mo anhan
amin ni ta nan-ih-ihtodyaan
tan taka namilbilinan.

agak pay dadan padtian
ay kayam ni amagan
mangingongodan ni lamlamhihan
Ngadan ni mo nanhilhilbian.

agak ngo dadan da-yonan ay hiyayay naituding
nem andi met kayman i pahding nem ag kaaminolay baing.

han oway to li ketteg
igyan pohok naalibegbeg
matak amon da tinebteb
kokok amon mo tinegteg.

kamambeyedbed iday laman ko
nanhanikgot i nemnem ko
han oway to li pang ngo
no ina-noy kaobadan to.

koy agak od niliwan
ay agi taka ngo dadan
igya atman niti kayman
pudnon nak nahakitan.

igyan nak kaitatagan
anggan pigay nak lowaan
andi to kaitaolian
anggan hipay amegen.

koy on ketteg, oway tokayo
no hiyatan i panggayaan yo
koy haballi no aliwan pambabawian mo
amin ita disisyon mo, di maonod alin timpo.

hiya na-mo law i me-geh ko
igya kaymana ag malangboh
anggan od tep hiyaya na-mo
kaonodan ni dedngelen mo.

0 comments:

 
design by suckmylolly.com