Thursday, October 9, 2008

ALLIDONG

ME-GEH ni hi AJIGGEM (nonta ngo la)

Mala'y allidong to, kamampannangih di awidan
Awidan ni nemnem ni to nan-aayaman
Lowa toy ag onhaldeng, andi to kaliwatan
Apoy di dila yo, ampet yo kono hebheban.

Mala'y allidong to, intibew kon nawidag la
Kamakika-kaahi ay no mabelbelin koma
No lowa to kayman i kan yoy yo kolokolen
Yo et ni-ngango kaiala, aliwan yo ikolikolit la.

Naligat dadan hota kolikolit, ma-no et kaondateng
Kamaabkal alin amin anggan lamot ni leleteng
Nakol ni iiggot diman ay an et la on-anateng
Kagabol et ni piyan niyan allidong ni olleteng.

Kan ko ngo ay allidong et andi od ngoy an malekna
Hapa gayam ngo ay nahama, kan kod nemnem ko ayya
Kedkedaw ko anhan dama, ag koma ngo mapidpidwa
Tep no kaak-akmona, amon bang-agen tokita.

Bang-ag met a no kan ko ay naigiti allidong to
Andi anhan di nemnem ko no hiyatan i kan koy kan to
Kita ngay kamadihmaya no gait ni kanamnamaa
Kan tay am-amta dakita, mala et ngon "Tawwey ah!"

0 comments:

 
design by suckmylolly.com